o mnie

treningi online

ebook         blog

kontakt

witaj!

Bardzo się cieszę, że mogę Cię gościć na mojej platformie treningowej online. Znajdziesz tutaj treningi na różnych poziomach zaawansowania.

Jeśli zaczynasz swoją praktykę pilatesu rozpocznij naukę pilatesu od zestawu treningowego nr 1 oraz treningów na poziomie podstawowym.

Twoje treningi:

treningi pilates:
poziom podstawowy

Treningi, które nauczą Cię podstaw pilatesu. Nauka odpowiedniego wzorca ruchowego, postawy ciała podczas ćwiczeń oraz przywrócenie równowagi mięśniowej wraz z nauką pracy z oddechem dolnożebrowym.

treningi pilates:
poziom średni

Treningi również z małym sprzętem tj. taśmy, ciężarki, magic circle, które znacznie mocniej angażują mięśnie do pracy. Poprawisz siłę, elastyczności, koordynację oraz wysmuklisz ciało.

treningi pilates:
poziom power

Power to ćwiczenia zaawansowane w rytmie slow. Efekty power pilates to silny brzuch i plecy, ukształtowane ramiona, nogi i pośladki, a dodatkowo przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej.

ZESTAW TRENINGOWY 1: Jak pozbyć się bólu pleców

Idealny zestaw dla osób początkujących, chcących również zapewnić sobie aktywną i zdrową przerwę w pracy oraz kobiet po 60 roku życia, którym zależy, aby zadbać o kręgosłup.

ZESTAW TRENINGOWY 2: Silny i Zdrowy brzuch bez bólu pleców

Znasz podstawy pilatesu? Ten zestaw jest dla Ciebie. Pilates na 3 poziomach zaawansowania. w zależności od Twoich potrzeb i możliwości. Zadbaj o kręgosłup i wzmocnij brzuch!

ZESTAW TRENINGOWY 3: Jędrne pośladki i silne ramiona

Cztery treningi na różnych poziomach zaawansowania z małym sprzętem tj. mini band, trening z hantlami i z dużą piłką. Wzmocnisz i ujędrnisz pośladki i ramiona, wpłyniesz na prawidłowe użycie mięśni środka swojego ciała.

Ekspres
Power Pilates

Twoim celem jest płaski brzuch bez bólu pleców? Mam dla Ciebie trening pilatesu na poziomie zaawansowanym: Power Pilates! Wystarczy 20 minut dziennie i Twój cel jest w zasięgu ręki.

ZESTAW TRENINGOWY 4:
Slow Fitness

Żyjesz w zawrotnym tempie? Masz mnóstwo obowiązków w pracy i w domu i odczuwasz ciągły stres? Potrzebujesz fitnessu w rytmie slow! Podstawą treningu jest oczywiście pilates, dzięki któremu wzmocnisz ciało i jednocześnie wyciszysz umysł. 

ZESTAW TRENINGOWY 5:
Pilates Movement

Dużo pracujesz za biurkiem lub w jednej niezmiennej pozycji ciała? Szukasz treningu, który wzmocni Twój kręgosłup i dzięki któremu będziesz mogła się aktywnie zrelaksować? Ten zestaw jest dla Ciebie!

Pamiętaj o regularności – praktykowanie pilatesu 2-4 razy w tygodniu to bardzo dobry plan, który pozwoli Ci czuć się dobrze i cieszyć się zdrowym ciałem bez przeciążeniowego bólu pleców.

o mnie

Ania Podsiedlik-Ciebiera
Dyplomowany nauczyciel metody Pilatesa/Trener Personalny/
Założycielka Personal Pilates Studio
Autorka programów treningowych online treningi.wformiepo40.pl

kontakt

ania@wformiepo40.pl
668 34 80 80
Facebook + Instagram
www.wformiepo40.pl